人気ブログランキング | 話題のタグを見る

着せ替え人形 Dress-up Doll

今朝保育園から駅までの道で、思い切り転んでしまいました!背中には3kg近いパソコン、手には荷物を持っていましたが、荷物は道端に放り出され、両膝か痛い…会社に着いて膝を見ると血だらけになっていました。はぁ… おかげで膝をついてする仕事(コピー用紙を取り出したり、下の方にある資料を取り出すなど)が全くできず、そのたびに人のお世話になっていました。

週末からぽんちゃんとるるんちゃんが折り紙を切ったり貼ったりして着せ替え人形を山ほど作り、今日も更に人を増やしているので写真を撮らせてもらいました。私みたいな人も居ます。緑の靴下にメガネ。怪しいなぁ…
着せ替え人形 Dress-up Doll_e0059513_20555515.jpg


Today on the way to the station, I fell down! And I injured both knees. After I arrived at the office, I found that my left knee got bleeding!

My daughters started to make dress-up dolls with color papers. Today they continue to make dolls, so I took photos. I found one of them looks like me! Green socks and glasses.
by azu_mitocha | 2007-02-19 21:20 | 三姉妹 Three sisters
<< (・▽・;)エ? jeezy-... デーモン小暮の邦楽維新 Jap... >>