人気ブログランキング | 話題のタグを見る

猫のお気に入り  Pet cat's favorite

我が家の猫は、ずっと乾燥えさを食べていますが、一度えさがなくなって、緊急で缶入りのえさを食べたら、缶えさが大好きになったらしく、夜はにゃーにゃあーと騒いで缶を要求します。その様子があまりにも可愛く、必死なので最近は缶入りのえさをあげるようになりました。猫ちゃんの缶入りえさを見た娘3号。「私も食べたいー!!!」と大騒ぎするので、困った旦那がツナ缶を開けて食べさせました。私に向かって嬉しそうに「おかーさん、猫ちゃんと一緒!おいちいー!」と言っていました。
猫のお気に入り  Pet cat\'s favorite_e0059513_1265088.jpg

Pet cat has been eating dried food. But once we gave her cat food in a can. She found that cat food in the can is very good. And after that she request food in the can every night. That looks very pretty and makes desperate efforts; we decided to give her food in the can. One day my daughter looked that cat ate food in the can, daughter said that she wanted to eat it too. So my husband gave her canned tuna. Daughter looks so exited and said to me ' This is same food as a cat!' ‘It’s very nice!'
by azu_mitocha | 2006-02-24 01:37 | 雑感 Miscellaneous
<< 唐橋焼 Karahashi-yaki ランチの楽しみ  Deligh... >>