人気ブログランキング | 話題のタグを見る

今日の私 I of today

古いブログを見直していたら「昨日の私」というタイトルの日がありました。今日はそれをまねして、今日の私について書いてみたいと思います。今日は本当は中学校の運動会でしたが、明日に延期になりました。朝起きてみたらぴかぴかの晴れでした。中学は授業があると言うので、お弁当を作りました。子供を送り出してから、築地まで買出しに出かけました。本当は老人ホームに慰問に行く予定でしたが、そちらは断り、家事をしてからアルパの練習をして美容院に出かけました。「ロックみたいな頭」を希望したところ、古いロック歌手のような頭になりました。地下鉄で有楽町まで行き、楽譜を買いました。エレキギターのカラオケとヴァリオスIです。(すごいギャップ)それからビックカメラで散々悩み、単3電池で使えるデジカメ(写真参照)を購入して、遅刻してギターレッスンに行きました。手の皮がむけ、爪が割れるほど練習したラスケアードは大変褒められました。その後飲み会に。帰ってきたら思った以上に酔っていて、また床で30分ほど寝てしまいました。明日は運動会ですので、今日より1時間早起きしなければなりません。
今日の私 I of today_e0059513_0411486.jpg

While I read old BLOG I found title 'I of yesterday'. So I write about 'I of today'. Today's sports day of junior high school was postponed to tomorrow. But my son need lunch box, I made it. After he went to school I went to TSUKIJI market. Today my chorus group planed to visit people in nursery school, but I did not join. Instead I went to beauty salon to cut my hair. I requested to cut hair like rock musician. I now looks like old rock musician. I went to buy digital camera and scores of guitar. One is for the electric guitar the other is for the classic guitar. After that I took a guitar lesson. As I practiced guitar till break my nail and strip, I got credit. After that I went to drink and came back home. It was very busy day.
by azu_mitocha | 2006-05-21 00:54 | 雑感 Miscellaneous
<< 春のアルペジオ Arpa Sp... お気に入りの熊 Daughte... >>