人気ブログランキング | 話題のタグを見る

このミステリーがすごい大賞 Grand Prix of mistery

このミステリーがすごい大賞 Grand Prix of mistery_e0059513_21383364.jpg
むかしむかしお医者さんになりたかった私は、こういうタイトルの本を見るとすぐさま買ってしまいます。しかも「このミステリーがすごい大賞」を取った本ですので、とてもわくわくして読みました。設定がすごい、登場人物もそれぞれ魅力的、そして話も面白く、でも本のサイズが大きくてなかなか読めず、持ち歩いている内に本がボロボロになってしまいました。あーでも面白かったー。大変おすすめです。大量にお酒を飲む事を「カオスの泥沼」と表現しているのが、気に入りました。秩序が永遠に生まれそうもないカオスの泥沼。確かにお酒を飲むとそうなるかもしれません。

This book got grand prix of mystery. Title is Glory of team Batista. One dull doctor clarifies death of operation period. I wanted to be a doctor so I bought this book when I read this title. But book size was big, so I could not read soon. I took this book up and down. So book was crusted. I need very long time to read this book. If you have a chance, please read this book. I like presentment central character compare 'drinking' to 'morass of Chaos'.
by azu_mitocha | 2006-03-27 22:03 | 読書 Reading
<< 聖フランチェスコ「平和の祈り」... 増上寺の桜  Cherry B... >>